Jau virš 800 specialistų, prisijunk ir tu

Naujiena! Ne verslo klientams nemokamai VISADA!

Išbandyk 30 dienų nemokamai, vėliau mokėsite tik kiek darbo vietų naudosite

1-2 darbo vietos

8EUR +0.04 ct SMS

3-6 darbo vietos

18EUR +0.04 ct SMS

7-20 darbo vietų

28EUR +0.04 ct SMS

Į visus planus įtraukta

  • Sinchronizuotas planavimas
  • Rezervacija visą parą 7 dienas per savaitę
  • SMS ir elektroniniu paštu siunčiami priminimai
  • Kvietimai klientams elektroniniu paštu
  • Klientų duomenų valdymas
  • Klientų rezervacijų istorija
  • Ataskaitos ir statistika
  • Vienos dienos salono kalendoriaus peržiūra
  • Savaitės specialistų kalendoriaus peržiūra
  • Žiniatinklio ir mobilioji prieiga
  • Jūsų asmeninė mini svetainė
  • Galimybė keisti regionines nuostatas
  • Galimybė priskirti reikiamus išteklius paslaugoms
  • Prisijungimai specialistams ir administratoriams
  • Vaidmenimis pagrįstas prieigos valdymas
  • Spartieji klavišai populiariausioms užduotims
  • Pasirinktas siuntėjo vardas SMS pranešimams
  • Elektroniniai laiškai gimtadienių proga klientams
  • Sinchronizacija su Google kalendoriumi
  • Puiki pagalbos klientui sistema

Klausimai ir atsakymai

Kas yra darbo vieta?

Darbo vieta tai yra kalendorius, tai gali būti darbuotojo ar pvz salės kalendorius.

Kaip skaičiuojama darbo vietos kaina?

Darbo vietos kaina skaičiuojama tik pagal faktą naudojamų kalendorių. Jei turite net 100 darbuotojų bet realiai tą mėnesį rezervacijas atliko tik 2 darbuotojai, kaina skaičiuosime tik 2 darbo vietoms.

Kaip klientai patys gali rezervuotis?

Jūsų klientai galės registruotis pas jus net penkiais būdais: rezervuoti.lt kataloge, jūsų asmeniniame mini puslapyje (jusuvardas.rezervuoti.lt), jūsų Facebook'o puslapyje, jūsų svetainėje bei Qute Beauty mobilioje programėleje.

Kada siunčiami klientams priminimai?

SMS ir e-paštu priminimai siunčiami 09:30 tos dienos vizitams kurie prasideda nuo 11:15 ir 18:30 siunčiami priminimai kitos dienos vizitams kurie vyksta iki 11:15

Kodėl klientas negauna priminimo?

Priminimo negaus klientai jei nebus uždėta varnelė and SMS ar e-pašto. E-pašto priminimai kartais gali nueiti į SPAM dėžutę, jei klientas sako negavo, reikia ten patikrinti.

Ar galiu pati,-s reguliuoti kalendoriaus minučių "tarpus"?

Taip, galite patys nustatyti ar jūsų valanda yra padalinta į 15 ar 30 minučių tarpus.

Ar galima savo klientams siųsti SMS rinkodaros žinutes?

Taip, galite vienu paspaudimu nusiųsti SMS žinutes visiems savo klientams.

Kiek darbuotojų gali prisijungti prie paskyros?

Prie paskyros gali jungtis neribotas kiekis darbuotojų.

Kiek paslaugų galiu turėti jūsų sistemoje?

Paslaugų kiekis neribojamas, galite susivesti visas įmanomas paslaugas.

Kiek darbuotojų gali turėti savo kalendorius?

Galite susivesti neribotą kiekį darbuotojų ir valdyti bei matyti kiekvieno iš jų kalendorius.

Ar galiu sinchronizuoti savo kalendorių su savo Google kalendoriumi?

Taip, galite sinchronizuoti su Google kalendoriumi.

Ar galiu susivesti kainas prie paslaugų?

Taip, kiekviena paslauga gali turėti savo kainą kurią matys klientai rezervacijos metu.

Ar salono darbuotojai ir meistrai gali vesti rezervacijas?

Taip, salono administratorius ar meistrai gali valdyti, suvesti, taisyti rezervacijas.

Ar klientai informuojami apie rezervacijas?

Klientai gauna priminimą SMS ar e-paštu apie busimą rezervaciją.

Kas nutiks po to, kai pasinaudosite laikinąja versija?

Pasibaigus 30 dienų laikinosios versijos galiojimui, Jūs ir toliau galėsite prisijungti ir peržiūrėti savo duomenis. Kai tik užsiprenumeruosite visą versiją, galėsite naudoti visomis funkcijomis.

Ar galiu perkelti savo duomenis?

Taip. Užsiregistravę, eikite į „Account Settings“ (paskyros nuostatos) ir spustelėkite „Export“ (perkelti). Po to, kai mes apdorosime Jūsų duomenis, Jūs gausite pranešimą elektroniniu paštu, kad jūsų duomenys yra paruošti atsisiųsti.

Ar aš turiu pasirašyti sutartį?

Ne. Mūsų paslauga veikia Jums sumokėjus. Mes nesudarome ilgalaikių sutarčių. Jūs mokate už paslaugą kiekvieną mėnesį ir galite bet kada nutraukti savo prenumeratą.

Ar tai saugu?

Mes rimtai vertiname klientų duomenis, todėl juos saugome taikydami pramoninius saugumo standartus. Kasdienis atsarginis kopijavimas, ryšiai užšifruojami per SSL. Mes rūpinamės Jūsų ir Jūsų klientų saugumu.

Užduokite savo klausimą